سرویس و نگهداری

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. سرویس و نگهداری

آسانسور وسیله ای بسیار کاربردی و ضروری در ساختمان ها و آپارتمان ها به شمار می رود که در جابجایی افراد و حتی بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها از قطعات مکانیکی و الکتریکی بسیاری تشکیل شده اند که کارکرد هر کدام باعث کارکرد کل سیستم آسانسور می شود. این وسایل بسیار مفید و کاربردی در صورت عدم نگهداری و سرویس به موقع می تواند حادثه ساز شود. به طوری که در سالیان گذشته حوادث متعددی به سبب عدم سرویس و نگهداری این دستگاه ها ایجاد شده است. همین مساله باعث شد تا مسئولین مربوطه به اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور پی ببرند و نقش این مساله را در جلوگیری از بروز حوادث و خرابی های متعدد غیر قابل انکار بدانند. در این مطلب قصد داریم تا این موضوع را به طور مشروح و کامل مورد بررسی قرار دهیم.

اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور

مساله سرویس و نگهداری آسانسور به اندازه ای ضروری و مهم است که به اندازه مرحله نصب و راه اندازی اهمیت دارد. اهمیت این کار از آن جایی ناشی می شود که در صورت بروز کوچک ترین نقش فنی در سیستم آسانسور، می تواند به تدریج به خرابی و ایراد پیدا کردن سایر قطعات آسانسور منجر شود. شاید در ابتدا که قطعه ای دچار ایراد شده باشد، عملکرد آسانسور همچنان بدون ایراد باشد، اما به تدریج این خرابی قطعه می تواند گسترده تر شده و به خرابی دیگر قطعات منتهی شود که در آخر کل آسانسور با مشکلات جدی مواجه شده و نهایتا هم از کار می افتد. که در این شرایط باید هزینه های زیادی بابت تعمیر آسانسور پرداخت شود.

علاوه بر این ها، عدم سرویس و نگهداری آسانسور به صورت دوره ای، نه تنها خرابی سیستم آسانسور را می تواند به دنبال داشته باشد، بلکه امکان بروز سوانح و حوادث جانی هم وجود دارد. برای مثال فرسودگی بیش از حد سیم بکسل ها و طناب های فلزی آسانسور در اثر کار کردن طولانی مدت می تواند ناگهان دچار پارگی شود که در آخر حتی امکان سقوط آسانسور هم وجود دارد.

در صورتی که سرویس و نگهداری به موقع آسانسورها می تواند از این مشکلات و حوادث احتمالی جلوگیری کند. به این صورت که وقتی آسانسور به موقع سرویس شود، قطعات خراب و معیوب به سرعت شناسایی می شود و با اقدامات فوری می توان ایرادات را رفع کرد. به این ترتیب از سرایت خرابی ها و اختلالات به دیگر قسمت ها و قطعات سیستم آسانسور جلوگیری می شود که نهایتا افزایش عمر مفید آسانسور را به دنبال خواهد داشت.

با توجه به اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور، شرکت سپاهان فراز پاسارگاد با تدارک پرسنل و تجهیزات، این خدمات را به صورت شبانه روزی برای مشتریان گرامی در مناطق مختلف اصفهان به مشتریان و کارفرمایان ارائه می کند

معرفی «دپارتمان پشتیبانی سپاهان فراز پاسارگاد»

سپاهان فراز پاسارگاد در سال 1397 جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان اقدام به تاسیس دپارتمان اختصاصی برای خدمات بعد از فروش و پشتیبانی بنام  «سپاهان فراز پاسارگاد سرویس» کرد.

این واحد به طور اختصاصی روی خدمات بعد از فروش، سرویس و نگهداری، بازسازی و نوسازی انواع آسانسور تمرکز دارد.

این بخش دارای واحدهای جداگانه و اختصاصی مانند واحد کنترل کیفیت (QC)، واحد امورمشتریان، واحد فنی و اجرایی ، واحد انبار می باشد.

سپاهان فراز پاسارگاد آسانسور با دارا بودن صدها دستگاه انواع آسانسور ارگانهای مختلف دولتی و نیمه دولتی و بخش خصوصی بعنوان سازمانی فراگیر و پیشرو در صنعت آسانسور و پله برقی کشور شناخته شده است و پروژه هاي تحت سرویس در بخش خصوصی و دولتی توام با رضایتمندي مشتري بیانگر تواناییهاي فنی، مدیریتی و اقتصادي این شرکت می باشد.

از خصوصیات سپاهان فراز پاسارگاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  یکی از ده شرکت بزرگ و فعال در خصوص سرویس و نگهداری آسانسور
  • ارائه سرویس و خدمات در حداقل زمان ممکن
  • سرویس و نگهداری پیشگیرانه ماهیانه با خدمات متنوع
  • اخذ استاندارد ادواری و انجام جنرال سرویس برای آسانسور های تحت سرویس

 

سرویس و نگهداری آسانسور و خدمات پس از فروش آسانسور از مهمترین فعالیت های سپاهان فراز پاسارگاد میباشد. به دلیل اینکه این امر در مورد محصولی مانند آسانسور که در آن خدمات سرویس و نگهداری، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، نقش بسزایی دارد.
واحد خدمات پس از فروش سپاهان فراز پاسارگاد با برخورداری از تیم فنی و مهندسی حرفه ای خود، اقدام به ارائه خدمات منحصر به فرد سرویس و نگهداری آسانسور با هدف پشتیبانی از کالاها و در جهت جلب رضایت مشتریان برای انواع آسانسور و پله برقی نموده است تا مشتریان شرکت با آرامش خیال از کلیه محصولات سپاهان فراز پاسارگاد استفاده نمایند.

هم اکنون بیش از 500 دستگاه انواع آسانسور مسافربر، آسانسور بیماربر، آسانسور صنعتی ، آسانسور خودروبر ، آسانسور روملس و آسانسور باربر در اقصی نقاط کشور توسط متخصصین سپاهان فراز پاسارگاد، سرویس و نگهداری می شوند . تجربه عملی چندین ساله و کیفیت مناسب قطعات مورد استفاده در سپاهان فراز پاسارگاد در خصوص سرویس و نگهداری آسانسور باعث شده تا میانگین تعداد خرابی بطور چشمگیری کاهش یابد.

سرویس و نگهداری آسانسور در سپاهان فراز پاسارگاد با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا در زمینه طراحی و نصب وسرویس و نگهداری آسانسور و آموزش پرسنل حرفه ای، می کوشد تا خدماتی باکیفیت و در خور مشتریان ارائه نماید .

واحد خدمات پس از فروش شرکت آسانسور سپاهان فراز پاسارگاد در حال حاضر با بهره گیری از 30 نفر پرسنل حرفه ای و آموزش دیده در حال ارائه انواع خدمات سرویس و نگهداری آسانسور به شرح زیر می باشد.

برخی خدمات شرکت سپاهان فراز پاسارگاد:

  • سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی
  • تعمیر و رفع خرابی آسانسور
  • بازسازی و نوسازی آسانسور
  • اخذ استاندارد ادواری آسانسور
  • خدمات 24 ساعته سرویس آسانسور
  • مشاوره آسانسور
  • سرویس کار مقیم در محل پروژه
فهرست
×

سلام

کارشناسان سپاهان فراز در اولین فرصت، به تمامی سوالات شما درباره طراحی و نصب آسانسور پاسخگو خواهند بود.

× ورود به چت واتس اپ